Bedankt, er zit veel tijd en geld in die motor. Oké, tijd voor de mods
standaard cilinder uitgeboord tot 240
zes mil stroker krukas (maakt het ongeveer een 256cc)
volledige drag poort om te passen bij de zes mil
gesneden kop
2-5 versnellingsbak override
koppeling lockout
CPI big bore out-o-frame drag pijp
39mm airstyker uitgeboord tot een 41mm
dave moore power jet (motorfiets afgesteld voor meth)
PVL ing.
plus zes swingarm
voorste spindel mounts
alles afgesneden wat ik niet nodig had (en sommige dingen die ik wel nodig had)
Met deze set-up op de foto was mijn constante 5.3 motor met mijn zware 200# kont erop en kon hem niet beneden houden. Mijn beste was een 5.023
Ik upgrade mijn topend naar een L.A. Sleeve 240 cilinder, ik heb er ook een NOS kit en een wheelie bar op gezet. Mijn bouwer heeft een LA sleeve 240 met een 4mil krukas en wheelie bar, maar het zit op een drag chassis en hij reed een 4.56 met een 4.61 de volgende run om het te bevestigen. Dus ik zal een van de grootste motoren op de markt hebben. Ik zal tijden hebben van de nieuwe set-up na 18 november. Er is een grote race in het noorden van Louisana op Sicily Island (website
www.atvdirtbikerecreation.com) Dus als je de BLACK MAMBA wilt racen, breng dan je kont mee en wees klaar om geregeerd te worden.