Everything2Stroke Forum banner
21 - 40 of 304 Posts
Hier is er een die ik een paar weken geleden heb opgepikt, =voor $500...mijn maat zei dat de motor kapot was. Hij heeft een pro circuit uitlaat...Ik heb er nog geen tijd voor gehad om ermee te spelen...maar ik ben van plan om de motoren van de '98 in deze te wisselen en een paar andere goodies, en misschien de '98 met de '00 motor te verkopen...we zullen zien....

Ze is verdomd geil

De getunede motor is op de duinen opgeblazen... dus hij is nu half uit elkaar. Standaard(achtig) motor onderweg, ik kan rijden terwijl de getunede motor een stroker wordt...

Image

rijden bij Ballinger Canyon.....leuke plek

Image
skipzero/Sep07262.jpg[/IMG]
Image
http://i115.photobucket.com/albums/n291/skipzero/Sep07259.jpg
Image
Sorry als de foto's wat korrelig zijn, iemand heeft mijn digitale camera gestolen. Moest die van een vriend gebruiken.

Image

Image

Image

ze kwamen niet allemaal uit bij de laatste

Bedankt, er zit veel tijd en geld in die motor. Oké, tijd voor de mods
standaard cilinder uitgeboord tot 240
zes mil stroker krukas (maakt het ongeveer een 256cc)
volledige drag poort om te passen bij de zes mil
gesneden kop
2-5 versnellingsbak override
koppeling lockout
CPI big bore out-o-frame drag pijp
39mm airstyker uitgeboord tot een 41mm
dave moore power jet (motorfiets afgesteld voor meth)
PVL ing.
plus zes swingarm
voorste spindel mounts
alles afgesneden wat ik niet nodig had (en sommige dingen die ik wel nodig had)

Met deze set-up op de foto was mijn constante 5.3 motor met mijn zware 200# kont erop en kon hem niet beneden houden. Mijn beste was een 5.023

Ik upgrade mijn topend naar een L.A. Sleeve 240 cilinder, ik heb er ook een NOS kit en een wheelie bar op gezet. Mijn bouwer heeft een LA sleeve 240 met een 4mil krukas en wheelie bar, maar het zit op een drag chassis en hij reed een 4.56 met een 4.61 de volgende run om het te bevestigen. Dus ik zal een van de grootste motoren op de markt hebben. Ik zal tijden hebben van de nieuwe set-up na 18 november. Er is een grote race in het noorden van Louisana op Sicily Island (website www.atvdirtbikerecreation.com) Dus als je de BLACK MAMBA wilt racen, breng dan je kont mee en wees klaar om geregeerd te worden.

Nieuwste foto's van mij
Image

Image

Image

Image

Dit weekend Mojave-woestijn!

Het was COOLLLLLDDDDD
Image

Image

Image

Image

Blaster foto's

Dat zijn een paar geweldige blaster foto's. Eindelijk kan ik de mijne met trots laten zien na een moeizaam project om de blaster te verbouwen. Hij leeft eindelijk!:blob2:

Hallo,

Dit is mijn nieuwe project!

Blasterfarme, KTM 500cc- Motor, Raptorspindels, Zelfgemaakte stuurpen, Zelfgemaakte A-armen, Achterbrug 6 inch verlengd.....

Weet niet zeker of ik lang geleden foto's van de blaster van mijn vriendin in deze thread heb gepost of niet, maar hier is hij. Alles origineel behalve de bodemplaten.... wou dat ik hem niet had verkocht, maar ach ja...

Nooit een gehad, ging naar school en had geen tijd. Een schapen as past niet op de jouwe vanwege de trommels

Hier zijn een paar foto's van ons drag blaster project. Hij heeft een WR500 motor. Momenteel wachten we op een custom drag pipe van FTZ en dan zijn we van plan om een +8 swingarm te halen, nieuwe douglas aluminium wielen en nieuwe banden voor dirt drags, maar we weten nog niet welke banden, en misschien porting en een grotere carburateur en ontstekingsmods als hij niet snel genoeg voor ons is. En momenteel heeft hij helemaal geen remmen. We denken misschien aan een hydraulische achterremkit van project blaster en de voorkant heeft alleen kabels nodig.

21 - 40 of 304 Posts