Everything2Stroke Forum banner

Blaster foto's!

164K views 303 replies 132 participants last post by  wyatt  
#1 · (Edited by Moderator)
Oké Blaster jongens en meisjes... plaats je beste Blaster foto's... plaats ook de lijst met mods als je wilt.
Laten we dit draadje schoon houden... geen antwoorden op andere berichten, alleen foto's, opmerkingen en specificaties van je rit.

#2 ·
Image
240 Big Bore kit, 3 mm stroker krukas (binnenkort 6 mm), 38 mm carburateur, 4+ achterbrug, kleinere voor schokdempers, achter verlagingskit, V-force 3 riet, Clamp on k&n, Hinson koppelingsmand en EBC koppelingen.

Wachten op: Port werk, Kop gefreesd, Lichtgewicht vliegwiel, PVL's nieuwe digitale uitlees ontstekingssysteem en drag bars.

#3 ·
Ik heb me net gerealiseerd dat alle foto's die ik van mijn blaster heb, waardeloos zijn. Ik zal snel nieuwe krijgen. Motor: 3 mm krukas, eviltwin ported, afgevlakte kop, lichtgewicht vliegwiel, hinson mand met een tusk koppeling. Inlaat: v-force 2 rieten, snyder motorsports inlaat, keihin 36mm pwk, uni clamp on filter. Nu met een RDZ drag pipe. Op maat gemaakte verlagingskits voor en achter door mezelf samen met een plus 4 achterbrug. Alle onnodige beugels zijn verwijderd voor de spiegelzwarte poedercoating. Alles voor de voorremmen is verwijderd. Ik gebruik de twin piston GTS achterremkit van ebay. Douglas blue labels rondom. 15/38 gearing en een marshall standaard ketting. Ik heb de stoel bekleed en mijn vriendin heeft de schokdemperhoezen gemaakt. Mijn maatje heeft ook wat mooie airbrushing op het plastic gedaan.. Ik zal er betere foto's van krijgen. En nee, ik rijd hier niet mee in het terrein... alleen drag.

#4 ·
Mijn blaster twee weken geleden

#5 ·
Hé, mijn foto's zijn verwijderd uit de andere thread...ach ja, hier zijn er meer, heb vandaag mijn maier-kap gekregen
Image

Image

voor...nog niet klaar met bouwen

#6 · (Edited)
ok hier zijn een paar betere foto's die ik vandaag heb gemaakt. Ik heb de voorremmen erop omdat ik er afgelopen weekend mee heb geracet bij de nationale heuvelklim. Het is nog steeds niet zo schoon als normaal. En hoe krijg ik mijn foto's op volledig formaat in mijn berichten...verdomde thumbnails...haha.

#7 · (Edited)
Hier is ze, klaar om te rocken....Moet hem alleen opnieuw afstellen....verdomme, hij is zelfs schoon! (dit gebeurt niet vaak...jullie hebben allemaal geluk...)

OK, ik kan ze niet als een echte foto laten zien...alleen de links ernaar...Ik ben achterlijk....

Hoe dan ook,....oké, hier gaan we, beginnend bij de inlaat, die zich er doorheen en omheen beweegt....

Verwijderd luchtfilterdeksel, Twin Air filter, standaard carburateur, Vito's jet kit (340 main, wordt lager gezet) Vito's naald, die de lucht in de cilinder leidt, is een standaard reed cage met Boyesen Carbon Fiber standaard vervangende reeds. De cilinder is .080 overboord (of 2mm wat dan ook) en ik gebruik een Wiseco Pro Lite die de inlaatvensters erop heeft gepoort...De inlaat- en uitlaatpoorten zijn gepoort, het timingprobleem is opgelost met de uitlaat..Ze wordt aangestoken door NGK B9es en standaard bobine, wil upgraden naar een Nology systeem...maar dat wacht nog even. +4mm stroker krukas, carters zijn uitgefreesd om de extra 2mm vrij te maken, de kop is ook afgedraaid om de extra 2mm daarboven te passen...Allballs Racing krukaslagers en keerringen..vervangen schakeltrommel, Tusk koppelingsplaten en veren, FMF Fatty uitlaatbocht, DG demper. Rijdt momenteel 110/93 gemengd met Klotz...BelRay tandwielolie (80w). Accessoires: Moose carbon stalen stuur, MSR hendels, Scott grips, Cut voorspatborden, Fucked up achterspatborden (gebarsten tot in de hel) Pro Armor Tether die mijn kont al een keer heeft gered...standaard vering, maar zal binnenkort een 250r stikstof rez achterschokbreker hebben (op maat gemaakt) GBC shredders achter, Duro's voor (ze blazen) Motion Pro kabels overal, noodrem eliminator kit, Moose opvouwbare schakelhendel, Custom tankdop ontluchtingsslang, Allballs Racing lagers in de swingarm carrier, Pivot Works swingarm bussen en dingen....Moose achterremblokken...Dat is het zo'n beetje...de hele lijst van wat er aan is gedaan....En verdomme Matt...dat ding is gaaf...ziet er bad ass uit....

#8 ·
Dit is mijn blaster (oude foto). Hij heeft nu een twist-gashendel en nieuwe handvatten, plus nieuw plastic achter.

#9 ·
ok...ik heb het buiten voor een iets betere foto, heb nog veel werk te doen.

#11 ·
Als iemand zich afvraagt waarom berichten in deze thread worden verwijderd... Ik denk dat het beter zou zijn als het voornamelijk foto's en mod-lijsten blijven... tenzij je iets wereldschokkends te antwoorden hebt op de post van iemand anders... dan blijft het misschien wel staan.

#106 ·
Als iemand zich afvraagt waarom berichten in deze thread worden verwijderd... Ik denk dat het beter zou zijn als het voornamelijk foto's en mod-lijsten blijven.
Ben net de hele thread doorgelopen en heb een heleboel berichten zonder foto's verwijderd. Laten we het netjes houden met alleen foto's.Voel je vrij om op het profiel van een lid te posten als je vragen hebt over hun Blaster, onderdelen, mods, etc...Hier is een RIS Designs Blaster van de Sand Show.
Image
Image

#12 ·
Hier zijn enkele foto's van mijn 89 blaster die ik afgelopen lente heb gerestaureerd.

#13 ·
Hier is een foto van een paar maanden voordat de modder en het water haar vermoordden. :'( Ja, ik weet het... niet veel lucht, maar er zijn hier niet veel sprongen. Ik zal nog wat foto's plaatsen als ze is gereviseerd en volledig schoongemaakt. :D

#14 · (Edited)
:blob4: Bekijk het, dit is mijn project waar ik aan heb gewerkt. 240 kit, 34mm carb luchtfilter open deksel, vforce 3 rieten, voor- en achter hydrolic remmen (nog niet erop) +3+! a-armen (nog niet erop) as om te matchen en +1 stuurpen met anti-vibratie klem (nog niet erop). Ik zal er nog een plaatsen als ik alles bij elkaar heb

#15 · (Edited)
Image

Image

... niet veel aan hen... daar mijn pitbikes, haal ze eruit als er iets gebeurt of neem ze 's nachts mee naar comp hill, vandaar dat mijn motor geen licht heeft... dat is zo ongeveer alles waar ik ze voor gebruik...... zo ongeveer allemaal standaard.. behalve de blauwe 99 heeft de 240 kit geloof ik, ik weet het niet zeker hoor.. en de zwarte 02 is volledig standaard. De l99 is een keer van een heuvel gerold en raakte ongeveer de maximale snelheid, rolde de lucht in en raakte een boom... het frame raakte buiten controle, vond een frame van ebay, de complete kosten waren 74 $, dat is ook om het hierheen te sturen... .. Ik haat blasters zo erg, maar ik bezit er 2 ...

#17 ·
eww 2004blaster wie is die ds 650???? hoe dan ook, hier zijn wat foto's. Ik zal betere krijgen als mijn blasty uit de werkplaats is. Mods zijn - blingstar iron cross bumper, toomey b1 kit, uni luchtfilter, itp holeshots (zouden snel moeten komen, moest ze terugsturen), moose atv lock on grips, boyesen reeds (koop ze deze week). ZEER binnenkort te krijgen - olie-injectie blokkeerset (iemand weet welk bedrijf de beste maakt of zijn ze allemaal hetzelfde?) works dual rate voorkant, asr a-armen, shee as (iemand die er een verkoopt?) en 400ex achterschokbreker

#19 ·
hebben nog steeds geen foto's van de handbeschermers en wielspacers

#20 ·
Dit is mijn blaster, ziet er goed uit in vergelijking met hoe het was toen ik het kocht.

FMF powercore 2
Boysen-riet
maxxis razr achterbanden
Bandit XC voorbanden
Olieblokkering
Motion Pro draaigas
Hopelijk binnenkort gepoort

#21 ·
Hier is er een die ik een paar weken geleden heb opgepikt, =voor $500...mijn maat zei dat de motor kapot was. Hij heeft een pro circuit uitlaat...Ik heb er nog geen tijd voor gehad om ermee te spelen...maar ik ben van plan om de motoren van de '98 in deze te wisselen en een paar andere goodies, en misschien de '98 met de '00 motor te verkopen...we zullen zien....

#22 ·
Ze is verdomd geil

#23 ·
De getunede motor is op de duinen opgeblazen... dus hij is nu half uit elkaar. Standaard(achtig) motor onderweg, ik kan rijden terwijl de getunede motor een stroker wordt...

#25 ·
Image

rijden bij Ballinger Canyon.....leuke plek