Hier is ze, klaar om te rocken....Moet hem alleen opnieuw afstellen....verdomme, hij is zelfs schoon! (dit gebeurt niet vaak...jullie hebben allemaal geluk...)
OK, ik kan ze niet als een echte foto laten zien...alleen de links ernaar...Ik ben achterlijk....
Hoe dan ook,....oké, hier gaan we, beginnend bij de inlaat, die zich er doorheen en omheen beweegt....
Verwijderd luchtfilterdeksel, Twin Air filter, standaard carburateur, Vito's jet kit (340 main, wordt lager gezet) Vito's naald, die de lucht in de cilinder leidt, is een standaard reed cage met Boyesen Carbon Fiber standaard vervangende reeds. De cilinder is .080 overboord (of 2mm wat dan ook) en ik gebruik een Wiseco Pro Lite die de inlaatvensters erop heeft gepoort...De inlaat- en uitlaatpoorten zijn gepoort, het timingprobleem is opgelost met de uitlaat..Ze wordt aangestoken door NGK B9es en standaard bobine, wil upgraden naar een Nology systeem...maar dat wacht nog even. +4mm stroker krukas, carters zijn uitgefreesd om de extra 2mm vrij te maken, de kop is ook afgedraaid om de extra 2mm daarboven te passen...Allballs Racing krukaslagers en keerringen..vervangen schakeltrommel, Tusk koppelingsplaten en veren, FMF Fatty uitlaatbocht, DG demper. Rijdt momenteel 110/93 gemengd met Klotz...BelRay tandwielolie (80w). Accessoires: Moose carbon stalen stuur, MSR hendels, Scott grips, Cut voorspatborden, Fucked up achterspatborden (gebarsten tot in de hel) Pro Armor Tether die mijn kont al een keer heeft gered...standaard vering, maar zal binnenkort een 250r stikstof rez achterschokbreker hebben (op maat gemaakt) GBC shredders achter, Duro's voor (ze blazen) Motion Pro kabels overal, noodrem eliminator kit, Moose opvouwbare schakelhendel, Custom tankdop ontluchtingsslang, Allballs Racing lagers in de swingarm carrier, Pivot Works swingarm bussen en dingen....Moose achterremblokken...Dat is het zo'n beetje...de hele lijst van wat er aan is gedaan....En verdomme Matt...dat ding is gaaf...ziet er bad ass uit....